keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Angry Birds

Moips! Tänään olisi tarjolla Angry Birds. Laittakaa kommaan seuraavaan postaukseen ideoita

Angry Birds:
Äiti toi eilen kaupsta jotain Birts vanukkaita. Mun sisko luuli, rttä ne oli jotain uusi. Mutta ne olikin tavallisia suklaa vanukkaita. F**k. Ne matkii kaikkia. Miksi ei se yhteisö keksi omia ideoita,joita ei ole paljon,vaikka niiden faneille birts kännykkäkuoret tai kännykkä koru? Mitä f***a!!! Kyllä niillä on ideoita,se pirtelö. (maistuu oksennukselle, maistoin sitä siskolta joku päivä viime vuonna).

maanantai 10. helmikuuta 2014

Tylsäää

Tänään on mun siskon nimipäivät ei ku siis synttärit. Se täyttää 8.v ja raivostuttaa vaan hälinä ja hälinä.

Ja tota kohta iskä ja toinen mummu kattoo niitä Sotsin olyppialaisia...
Mä en tykkää sotsin olyppialaisista.. Tai ainakaan niitten lukemisesta tai kuuntelemiseata.

Ja jos teillä on Samsung Galaxsy Trend Plus niin mihkä niihin saa halpoja ja hienoja kuoria?

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Sotsin kilpailupäivät....

Elikäs,tänään alko Sotsin kilpailupäivät. Tällä hetkellä kilpailut tulevat yle Fem kanavalta. Ja Matti Heikkinen haastatelussa. Ja sanoo pystyy vielä kilpailemaan. Sanoo Heikkinen itse...

No joo... toi alku on nyt ihan vaan revitty. Mun pikkusiskon kaverisynttärit on tänään,huomenna on aikusjuhlien aika... Ahh... mä en jaksaisi..
Ja muuten jos sulla on instagram,seuraa mua nimellä jeminastar

Ja nyt kun,jos ootte lukenut tän mun juttuni,laita kommettiin mitä voisin ensi sunnuntaina tai ensi viikon aikana laittaa tänne.

No tää oli nyt tässä. Moikka