Moips! Tänään olisi tarjolla Angry Birds. Laittakaa kommaan seuraavaan postaukseen ideoita
Angry Birds:
Äiti toi eilen kaupsta jotain Birts vanukkaita. Mun sisko luuli, rttä ne oli jotain uusi. Mutta ne olikin tavallisia suklaa vanukkaita. F**k. Ne matkii kaikkia. Miksi ei se yhteisö keksi omia ideoita,joita ei ole paljon,vaikka niiden faneille birts kännykkäkuoret tai kännykkä koru? Mitä f***a!!! Kyllä niillä on ideoita,se pirtelö. (maistuu oksennukselle, maistoin sitä siskolta joku päivä viime vuonna).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti