Elikäs,tänään alko Sotsin kilpailupäivät. Tällä hetkellä kilpailut tulevat yle Fem kanavalta. Ja Matti Heikkinen haastatelussa. Ja sanoo pystyy vielä kilpailemaan. Sanoo Heikkinen itse...
No joo... toi alku on nyt ihan vaan revitty. Mun pikkusiskon kaverisynttärit on tänään,huomenna on aikusjuhlien aika... Ahh... mä en jaksaisi..
Ja muuten jos sulla on instagram,seuraa mua nimellä jeminastar
Ja nyt kun,jos ootte lukenut tän mun juttuni,laita kommettiin mitä voisin ensi sunnuntaina tai ensi viikon aikana laittaa tänne.
No tää oli nyt tässä. Moikka
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti