Tänään on mun siskon nimipäivät ei ku siis synttärit. Se täyttää 8.v ja raivostuttaa vaan hälinä ja hälinä.
Ja tota kohta iskä ja toinen mummu kattoo niitä Sotsin olyppialaisia...
Mä en tykkää sotsin olyppialaisista.. Tai ainakaan niitten lukemisesta tai kuuntelemiseata.
Ja jos teillä on Samsung Galaxsy Trend Plus niin mihkä niihin saa halpoja ja hienoja kuoria?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti