Mun video blogin eka kuvaus pitäisi tulla tämän viikon aikana. Toivotaan niin. Jos sulla on joku haaste, joka laitetaan kiertää mulle saa laittaa vinkkiä mitä tekisin;-) Hyvää perjantai aamua tai riippuu milloin luet mutta viikonloppuna lauantaisin tulee videoita kun saan sen toimimaan. Kiitos♥
lauantai 8. maaliskuuta 2014
torstai 6. maaliskuuta 2014
Kokkailua
Kuva:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEje1Db7Cyovt-cVvpwVN8mmDav5HbSfe3jc9ct0857ef9I3XLvYaWdSIRsVvHdewBLeXStOCK8Lg0ilhyphenhyphenageo2J9qZmrk-e0LeU6eV4WHoRuk5-KJc72AcmTz_mcueXGXOiU361HfiTfRYA/s1600/Miriams+2+014.JPG
Eli toi ton yllä olevan kuvan tyyppisen kaakaopläjäyksen.
Tarvitset:
2-3tl kaakaojauhetta
1rkl kahvia
2tl sokeria
1tl vanilia sokeria
Koristeluun:
Töräys kermavaahtoa
Näin teet kaakaopläjäyksen
Laita kulhoon kaakaojauhe,kahvi ja sokerit.
Sekoita tasaisesti.
Kaada mukiin, ja töräys kermavaahtoa:-)
keskiviikko 19. helmikuuta 2014
Angry Birds
Moips! Tänään olisi tarjolla Angry Birds. Laittakaa kommaan seuraavaan postaukseen ideoita
Angry Birds:
Äiti toi eilen kaupsta jotain Birts vanukkaita. Mun sisko luuli, rttä ne oli jotain uusi. Mutta ne olikin tavallisia suklaa vanukkaita. F**k. Ne matkii kaikkia. Miksi ei se yhteisö keksi omia ideoita,joita ei ole paljon,vaikka niiden faneille birts kännykkäkuoret tai kännykkä koru? Mitä f***a!!! Kyllä niillä on ideoita,se pirtelö. (maistuu oksennukselle, maistoin sitä siskolta joku päivä viime vuonna).
Angry Birds:
Äiti toi eilen kaupsta jotain Birts vanukkaita. Mun sisko luuli, rttä ne oli jotain uusi. Mutta ne olikin tavallisia suklaa vanukkaita. F**k. Ne matkii kaikkia. Miksi ei se yhteisö keksi omia ideoita,joita ei ole paljon,vaikka niiden faneille birts kännykkäkuoret tai kännykkä koru? Mitä f***a!!! Kyllä niillä on ideoita,se pirtelö. (maistuu oksennukselle, maistoin sitä siskolta joku päivä viime vuonna).
maanantai 10. helmikuuta 2014
Tylsäää
Tänään on mun siskon nimipäivät ei ku siis synttärit. Se täyttää 8.v ja raivostuttaa vaan hälinä ja hälinä.
Ja tota kohta iskä ja toinen mummu kattoo niitä Sotsin olyppialaisia...
Mä en tykkää sotsin olyppialaisista.. Tai ainakaan niitten lukemisesta tai kuuntelemiseata.
Ja jos teillä on Samsung Galaxsy Trend Plus niin mihkä niihin saa halpoja ja hienoja kuoria?
Ja tota kohta iskä ja toinen mummu kattoo niitä Sotsin olyppialaisia...
Mä en tykkää sotsin olyppialaisista.. Tai ainakaan niitten lukemisesta tai kuuntelemiseata.
Ja jos teillä on Samsung Galaxsy Trend Plus niin mihkä niihin saa halpoja ja hienoja kuoria?
sunnuntai 9. helmikuuta 2014
Sotsin kilpailupäivät....
Elikäs,tänään alko Sotsin kilpailupäivät. Tällä hetkellä kilpailut tulevat yle Fem kanavalta. Ja Matti Heikkinen haastatelussa. Ja sanoo pystyy vielä kilpailemaan. Sanoo Heikkinen itse...
No joo... toi alku on nyt ihan vaan revitty. Mun pikkusiskon kaverisynttärit on tänään,huomenna on aikusjuhlien aika... Ahh... mä en jaksaisi..
Ja muuten jos sulla on instagram,seuraa mua nimellä jeminastar
Ja nyt kun,jos ootte lukenut tän mun juttuni,laita kommettiin mitä voisin ensi sunnuntaina tai ensi viikon aikana laittaa tänne.
No tää oli nyt tässä. Moikka
No joo... toi alku on nyt ihan vaan revitty. Mun pikkusiskon kaverisynttärit on tänään,huomenna on aikusjuhlien aika... Ahh... mä en jaksaisi..
Ja muuten jos sulla on instagram,seuraa mua nimellä jeminastar
Ja nyt kun,jos ootte lukenut tän mun juttuni,laita kommettiin mitä voisin ensi sunnuntaina tai ensi viikon aikana laittaa tänne.
No tää oli nyt tässä. Moikka
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)