Kuva:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEje1Db7Cyovt-cVvpwVN8mmDav5HbSfe3jc9ct0857ef9I3XLvYaWdSIRsVvHdewBLeXStOCK8Lg0ilhyphenhyphenageo2J9qZmrk-e0LeU6eV4WHoRuk5-KJc72AcmTz_mcueXGXOiU361HfiTfRYA/s1600/Miriams+2+014.JPG
Eli toi ton yllä olevan kuvan tyyppisen kaakaopläjäyksen.
Tarvitset:
2-3tl kaakaojauhetta
1rkl kahvia
2tl sokeria
1tl vanilia sokeria
Koristeluun:
Töräys kermavaahtoa
Näin teet kaakaopläjäyksen
Laita kulhoon kaakaojauhe,kahvi ja sokerit.
Sekoita tasaisesti.
Kaada mukiin, ja töräys kermavaahtoa:-)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti